The Best Moments



Nurul Hamiyah

Lives in Pontianak, Indonesia 

Born on November 20

Basic Information

About  uul

saya berasal dari keluarga sederhana ..
saya tidak cantik .
tidak kaya .
tidak segala-galanya .
saya biasa-biasa saja :) hahahha
tapi saya bahagi dengan kehidupan saya ..
bersama mereka* yang sayang sama saya :*
i luph you all so mucchhh :***********

... ... ... ... ... ... ... ... .„--~--„
... ... ... ... ... ... ... ../:.:.:.:.:.|
... ... ... ... ... ... ... .|;.;.;.;.;.;/
... ... ... ... ._„„„„„„„_.);.;.;.;.;.|
... ... ... „-":.:.:.:.:.:."~-„;.;.;.;|
... ... .. (_„„„„„„---„„_:.:.:);.;.;.."„
... ... „-":.:.:.:.:.:.:.:""-„/;.;.;.;.;."„
... .. (:.___„„„„„„„„„___);.;.;.;.;.;.;.|
... .. /"":.:.:.:.:.:.:.:¯""\;.;.;.;.;.;.„"
... . \:.__„„„„„„„„„„„„„„__/;;;;;;;;;;;/\
... .. \.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.);;;;;;;;;;/:::\
... ... . \„„„„---~~~;;;;;;;;;;;;;„":::::::\
... ... ... . """~~--„„„„„„„„„„„-"::::::::::::\
... ... ... ... ... ... \:::::::::::::::::::::::::\

*****************************

Categories:

Leave a Reply